اجاره چتر پایه بغل

اجاره چتر پایه بغل

اجاره چتر پایه بغل با ستون خارجی

به جای استفاده از ستون مرکزی در این نوع از اجاره چتر پایه بغل و سایبان از ستون های واقع شده در طرفین استفاده می شود. پارچه قسمت بالایی چتر از این پایه ها آویزان می شود.

گزینه های پارچه چتر و سایبان

اجاره چتر پایه بغل یا سایه بان پایه بغل با پوشش برزنتی مخصوص پوشاندن فضایی 3 در 3 می باشد که می تواند وسیله ی کارا و مناسبی جهت پوشش محیط زیر خود در مقابل باران و نور آفتاب است . فضای حدودی پوشش این چند یک میز گرد 4 تا 5 نفریه به همراه صندلی های اطاف آن است. پارچه برزنتی یکی از رایج ترین گزینه ها برای پارچه چتر و سایبان می باشد.

پارچه برزنت

این پارچه نرم و لطیف به دلیل مقاومت بالا در برابر کپک زدگی با قابلیت خشک شدن سریع یکی از پرطرفدارترین گزینه ها برای استفاده به عنوان پارچه اجاره چتر پایه بغل و سایبان به حساب می آید. در کنار خاصیت تمیزکاری سریع و آسان این گزینه مانع از نفوذ آب شده و در برابر از بین رفتن رنگ و پوسیدگی مقاوم می باشد. اجاره چتر پایه بغل همچنین مانع از نفوذ اشعه های مضر فرابنفش شده و محیطی آرام و ایمن را برای افرادی که در زیر چتر و سایبان می نشینند ایجاد می کند.پارچه برزنت و ترکیبی دیگر اولفین می باشد که بسیاری از مزایای مشابه پارچه برزنت را دارا می باشد. این پارچه در برابر پوشیدگی و از دست دادن رنگ مقاوم می باشد و به سرعت خشک می شود و تمیزکاری آن آسان بوده و در برابر لکه ها از خود مقاومت نشان می دهد. به دلیل اینکه لطافت و نرمی اکریلیک را ندارد، عموما ارزان تر از آن می باشد.این پارچه قوی ترین پارچه در اجاره چتر پایه بغل می باشد و به سرعت رطوبت بر روی آن خشک می شود. اما در برابر از دست دادن رنگ و پوسیدگی در مقایسه با سایر پارچه ها آسیب پذیر می باشد.

 شرکت اسپیس تهران با بیش از 10 سال سابقه کاری در حیطه کاری اجاره تجهیزات نمایشگاهی شروع به کار کرده و با در اختیار داشتن کلیه سازه ها و پوشش چادری قادر به ساختن انواع محیط های نمایشگاهی، غرفه، سن و استیج با کیفیت بالا و در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز خود می باشد.

3 thoughts on “اجاره چتر پایه بغل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

© 2024 اسپیس تهران – اسپیس تهران| فروش اسپیس فریم | اجاره اسپیس فریم | غرفه اسپیس فریم | اسپیس فریم نمایشگاهی | طراحی شده توسط اسپیس تهران