اجاره پوشش های چادر اسپیس فریم

اجاره پوشش های چادر اسپیس فریم

اسپیس تهران برترین شرکت در ضمینه فروش سازه نمایشگاهی و اجاره سازه نمایشگاهی و فروش اسپیس و اجاره اسپیس و اجاره آلاچیق و اجاره چادر , اجاره چتر  همچنین نصب  و راه اندازه آن در تهران.

این وسیله برای پوشش دیواره ها و سقف ها و اسپیس فریم همچنین به عنوان جدا کننده غرفه های نمایشگاهی از این اجاره پوشش های چادر اسپیس فریم استفاده می شود که بر اساس نیاز های مختلف نوار و قلاب دوزی می شود.در ادامه چند نوع از این چادر ها را نام میبریم.

اجاره چادر کانتینری : کاملا ضد آب بوده و به دلیل استفاده زیاد به عنوان پوشش کانتینر کامیون ها به آن کانتینری می گویند.مزیت اجاره پوشش چادر  این چادر  نسبت به چادر های لمینتی انعطاف پذیری بسیار بالا و نیز نرم و مقاوم بودن در مقابل بارش باران و نور و گرمای آفتاب است.

مهمترین کاربرد اجاره پوشش های چادر در فضای باز و محل برگزاری است امروزه با استفاده از این سیستم به علت هزینه پایین بسیار فراگیر شده است به طوری که حتی برای نصب بنر نیز از قابهای اسپیس فریم ها استفاده می شوند.

درنمایشگاه ها سود بردن  از چادر نمایشگاهی بسیار لازم است و نیاز به انتخاب اجاره چادرنمایشگاهی بدرجه یک درکنار درنظر گرفتن زیبایی ومتناسب بودناجاره پوشش های چادرنمایشگاهی ارزان  نمایشگاهی بافضای نمایشگاهی است که این کار مستلزم  به تجربه و تخصص ویژه ای است .اجاره چادر نمایشگاهی در انواع مختلفی میباشد که با توجه به شرایط استفاده از سازه اسپیس نمایشگاهی  تمامی چادرهای نمایشگاهی ارزان عرضه شده توسط این شرکت ضد آب میباشد.

نصب اجاره پوشش های چادرنمایشگاهی :در ادامه متن ما درباره اجاره پوشش های چادرنمایشگاهی ارزان بیشتر توضیح خواهیم داد.

اجاره پوشش چادر

 برای اجاره سازه نمایشگاهی با شماره های زیر در تماس باشید.

تلفن همراه: 09127350639-09123333147
تلفن ثابت: 021-77335172-021-77333107

آدرس :تهران-تهرانپارس-حکیمیه-کارخانه آزمایش

 

2 thoughts on “اجاره پوشش های چادر اسپیس فریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

© 2024 اسپیس تهران – اسپیس تهران| فروش اسپیس فریم | اجاره اسپیس فریم | غرفه اسپیس فریم | اسپیس فریم نمایشگاهی | طراحی شده توسط اسپیس تهران