اجاره آلاچیق ساده

اجاره آلاچیق ساده

در اجاره آلاچیق ساده از چه موادی استفاده میکنند؟ اجاره آلاچیق ساده قبل از هر چیز نیاز به یک سازه دارد که معمولا این سازه ازاهن یا چوب است، از آنجایی که آلاچیق در فضای باز استفاده میشود باید به یاد داشت که در صورت استفاده ازفلزازرنگ های پوشش دریایی برای پوشاندن استفاده شود و زمانی که از چوب استفاده میکنیم حتماً  نوع چوب ترمو باشد. بخش مهم اجاره آلاچیق ساده ، سقف آن است که بستگی به نوع طراحی دارد که از مواد مختلف استفاده می شود.

در بعضی از مناطق با توجه به نوع اقلیم و شرایط مصالح بومی با استفاده از پوشال هاپارچه برزنتیی سقف اجاره آلاچیق ساده را با ترکیب با چارچوب های چوبی پوشش می دهند. این نوع اجاره آلاچیق ساده را نیز می توان در شمال ایران یافت که با کیفیت بالا ساخته می شوند. در مناطق دیگر کشور نیز پوشش های متفاوتی برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند.

اجاره آلاچیق ساده یا کلاه‌فرنگی سازه‌ای چوبی یااهنی است که در اطراف باغ‌ها، پارک‌ها  قرار داده می‌شود و به عنوان سرپناهی برای نشستن افراد در هوای باز  مورد استفاده است. اجاره آلاچیق ساده معمولاً  اطرافشان باز می باشد.

اجاره اجاره آلاچیق ساده و نصب ان در محل

نام فارسی اجاره آلاچیق ساده تارم می باشد که درمتن ها ی قدیمی اکثرا به صورت طارم نوشته شده‌ اما در حال حاظرکلمه  آلاچیق  رواج بیشتری دارد.

در غرب اجاره آلاچیق ساده بیشتردر باغ‌های افراد ثروتمند دیده می‌شد و به طور معمول دراطراف آن‌ها گل‌کاری انجام می‌شد.

وقتی که سقف شیب دار است، نیاز به آهن کشی دارد تا پوشش سقف شیبدار بر روی آن اجرا شود و در صورتی که سقف شیبدار نباشد معمولا  در اجاره آلاچیق ساده با طراحی روز دنیا – در قسمت های سرپوشیده باید از فلاشینگ و در قسمت های نیمه باز میتوان از ترموود استفاده شود.

 شرکت اسپیس تهران با بیش از 10 سال سابقه کاری در حیطه کاری اجاره تجهیزات نمایشگاهی شروع به کار کرده و با در اختیار داشتن کلیه سازه ها و پوشش چادری قادر به ساختن انواع محیط های نمایشگاهی، غرفه، سن و استیج با کیفیت بالا و در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز خود می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

© 2024 اسپیس تهران – اسپیس تهران| فروش اسپیس فریم | اجاره اسپیس فریم | غرفه اسپیس فریم | اسپیس فریم نمایشگاهی | طراحی شده توسط اسپیس تهران