اجاره چادر سیرکی

اجاره چادر سیرکی

استفاده از اجاره چادر سیرکی در شرکت بزرگ اسپس تهران به عنوان مبلمان شهری در کشور های دنیا به خصوص کشور های اروپایی مورد استقبال قرار گرفته است. امکان ایجاد طرح های مدرن، متفاوت و جذاب و همچنین امکان ارائه فرم های سازگار با معماری منطقه به همراه ایجاد جلوه مدرن و زیبا به شهر باعث شده استفاده از اجاره چادر سیرکی رضایت کارفرمایان و معماران را در سراسر جهان جلب کند.

دوام بسیار بالا در برابر باد، باران و تابش شدید خورشید به همراه قابلیت اجرای سریع و بدون نقص اجاره چادر سیرکی حتی بدون ایجاد تمهیدات قبلی باعث شده در بسیاری از پروژه ها با هدف ایجاد جذابیت بیشتر در پروژه، یک سایبان سازه چادری به آن اضافه گردد. علاوه بر موارد فوق امکان نورپردازی سازه های پارچه ای و همچنین خاصیت پخش نور در سطح پارچه باعث می گردد فضایی متفاوت را در فضای شهری خلق خواهد کرد. استفاده از اجاره چادر سیرکی به عنوان سایبان پیاده رو ها، پل های عابر پیاده و همچنین ورودی های مجتمع های بزرگ به عنوان سایبان و با هدف ممانعت از ورود آفتاب شدید به داخل پاساژها و مغازه ها از نمونه کاربردهای سازه های کششی در سراسر دنیا هستند.با توجه به اهمیت زیبایی معماری اجاره چادر سیرکی اجرا شده طرح های کایت ، شید ، فالکون ، اینورس ، دایپر و آرک از جمله فرم های پر کاربرد برای و مبلمان شهری می باشد. از نمونه های اجرا شده المان اجاره چادر سیرکی توسط شرکت اسپیس تهران می توان به پروژه ورودی مجتمع تفریحی بوشهر اشاره کرد.

مزایا:

طراحی فرم های متفاوت معماری متناسب با محیط

امکان نور پردازی در شب

کنترل دمای هوا در زیر سازه به دلیل خواص پارچه

محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید

قابلیت تمیز کردن به دلیل خواص پارچه

رنگ بندی متنوع

 شرکت اسپیس تهران با بیش از 10 سال سابقه کاری در حیطه کاری اجاره تجهیزات نمایشگاهی شروع به کار کرده و با در اختیار داشتن کلیه سازه ها و پوشش چادری قادر به ساختن انواع محیط های نمایشگاهی، غرفه، سن و استیج با کیفیت بالا و در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز خود می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

© 2024 اسپیس تهران – اسپیس تهران| فروش اسپیس فریم | اجاره اسپیس فریم | غرفه اسپیس فریم | اسپیس فریم نمایشگاهی | طراحی شده توسط اسپیس تهران