اجاره قاب اسپیس

اجاره قاب اسپیس

اجاره قاب اسپیس فرم های هندسی منظمی میباشند که به طور متحد در کنار یکدیگر قرار میگیرند و با تقسیم نیروی وارده توسط وزن سازه، در کنار استحکام غرفه ها از زیبایی خاصی بر خوردار می شوند. اجاره قاب اسپیس به عبارتی دیگر داربست نمایشگاهی جزو تجهیزات و سازه های نمایشگاهی محسوب میگردد. با اجاره اجاره قاب اسپیس و داربست نمایشگاهی جدید می توان غرفه و سازه های نمایشگاهی متنوعی را ایجاد نمود. معنی لغوی اسپیس فریم که واژه ای انگلیسی میباشد به معنی سازه فضایی میباشد. این نام به خاطر ساختار مولکولی فضایی اسپیس فریم می باشدنصب در کوتاه ترین زمان و زیبایی و قیمت پایین از ویژگیهای اجاره قاب اسپیس در شرکت اسپیس تهران می باشد. شرکت اسپیس تهران برای برگزاری نمایشگاهها و همایش ها با توجه به گران بودن قیمت ساخت غرفه نمایشگاهی توسط چوب و نئوپان نسبت به اجاره قاب اسپیس این گروه صنعتی اسپیس فریم را به صورت اجاره ای در اختیار برگزار کنندگان نمایشگاه و همایشها به صورت اجاره قرار میدهد. قیمت ارزان اجاره قاب اسپیس اجاره ای نسبت به دیگر سازه های نمایشگاهی اجاره ای از ویژگیهای بارز اسپیس فریم نمایشگاهی اجاره ای میباشد.

شرکت اسپیس تهران برای رفاه مشتریان اقدام به اجاره قاب اسپیس با قیمت ارزان و مناسب نموده است. تا مشتریانی که قصد خرید اسپیس فریم را ندارند بتوانند اجاره قاب اسپیس برای ساخت غرفه های نمایشگاهی و دیگر امور تبلیغاتی و همایشی استفاده نمایند

اجاره قاب اسپیس به کلیه ادوات ساخت و تزیین غرفه های نمایشگاهی اطلاق میگردد.به تعریفی دیگر اجاره قاب اسپیس ابزاری جهت امور ساخت و ساز غرفه نمایشگاهی میباشد. اجاره قاب اسپیس یکی از کاربردی ترین سازه های نمایشگاهی محسوب میگردد. موارد استفاده اجاره قاب اسپیس: ساخت غرفه ,غرفه آرایی,چیدمان غرفه اسپیس فریم سازه نمایشگاهی محسوب میگردد .اسپیس فریم سازه ای است با زیبایی و استحکام جهت غرفه سازی.

شرکت  اسپیس تهران

با بیش از 10 سال سابقه کاری در حیطه کاری اجاره تجهیزات نمایشگاهی شروع به کار کرده و با در اختیار داشتن کلیه سازه ها و پوشش چادری قادر به ساختن انواع محیط های نمایشگاهی، غرفه، سن و استیج با کیفیت بالا و در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز خود می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

© 2024 اسپیس تهران – اسپیس تهران| فروش اسپیس فریم | اجاره اسپیس فریم | غرفه اسپیس فریم | اسپیس فریم نمایشگاهی | طراحی شده توسط اسپیس تهران