اجاره طاق  رومی یا طاق نصرت

اجاره طاق  رومی یا طاق نصرت

اجاره طاق  رومی یا طاق نصرت

اجاره طاق  رومی یا طاق نصرت جلوه ای از نماد پیروزی میباشد. در قدیم اجاره طاق  رومی یا طاق نصرت خوازه ‌بستن نیز میگفتند که در زمان پیروزی از آن استفاده میگردید تا لشگر پیروز از زیر آن عبور کند این ساز میتواند به حالتهای مختلفی بسته شود.

با به کارگیری اسپیس فریم  و سازه های کاربردی دیگرمیتوان اجاره طاق نصرت یا طاق رومی زیبایی را ایجاد نمود. اجاره طاق نصرت یا طاق رومی یک سازه نمادین میباشد. از اجاره طاق نصرت یا طاق رومی میتوان در مراسم های مختلف  مثل عروسی، عسوگواری ، تولد و ... استفاده نمود. یکی از موارد استفاده از اجاره طاق نصرت یا طاق رومی در مراسم مناسبت های جشن می باشد که در این مراسم اجاره طاق نصرت یا طاق رومی به منزله ورودی به محل محسوب میگردد و روی اجاره طاق نصرت یا طاق رومی به صورتهای مختلفی تزیین و مزین میگردد و طاق نصرت جلوه ای زیبا پیدا میکند. این طاق کمتر در منازل مسکونی مورد استفاده بوده و بیشتر در اماکن عمومی نظیر مدارس و مساجد و غیـره مورد استفاده می باشد . پوشش این طاق به صورت ادامه رج چینی دیوارها تا تیزه می باشد . در این پوشـشدور طاق در مایه قوسهاي تیزه بوده که دو قالب چوبی مقاوم و با اتصالات کافی ساخته شده و قالب مـذکوربر روي کلاف بندي شمع ها یکی در سمت جلو و دیگري در سمت عقب و هم تراز یکدیگر نصب می شـود.طاق رومی در گاهی است که بالاي آن منحنی باشد. ملل دیگر هم پیش از رومیان آنرا بکار برده بودند.

اجاره طاق  رومی یا طاق نصرت دارای انواع جنسی اعم از موار زیر باشد:

1-اجاره طاق نصرت یا طاق رومی فلزی

2- اجاره طاق نصرت یا طاق رومی اسپیس فریمی

3- اجاره طاق نصرت یا طاق رومی چوبی

 

 شرکت اسپیس تهران با بیش از 10 سال سابقه کاری در حیطه کاری اجاره تجهیزات نمایشگاهی شروع به کار کرده و با در اختیار داشتن کلیه سازه ها و پوشش چادری قادر به ساختن انواع محیط های نمایشگاهی، غرفه، سن و استیج با کیفیت بالا و در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز خود می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

© 2024 اسپیس تهران – اسپیس تهران| فروش اسپیس فریم | اجاره اسپیس فریم | غرفه اسپیس فریم | اسپیس فریم نمایشگاهی | طراحی شده توسط اسپیس تهران